lördag 15 augusti 2009

lugn och harmonsik

Jag känner mig lugn och harmonisk... sitter vid köksbordet med en kopp kaffe framför mig.. Sonen ligger och sover.. Vi pallrade oss ner till Stan igår för att kolla på Europe.. MASSA folk.. men ack så bra de var... Ack så nöjd sonen var. Han fick tag på en superbra plats så han såg jättebra, själv är jag lång så jag ser bra i alla fall. =)

Vi kom ner ett par timmar innan... Vi stannade till på Kungstorget... LANGOS.. Langos är ett MÅSTE när jag är på Kalaset... Sonen hade aldrig ätit det och bara ÄLSKADE det. Men vilken kö det var till Langos-båset.. *pust*.. HAde det inte varit för att man i stort sett inte äter detta någon annan gång så hade jag aldrig stått där.. men.. under tiden var det lite uppträdande med snack av "mia & klara".. och sen spelade Petter... så då var kön inga problem. =)

En mycket bra kväll.... och morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar