tisdag 18 augusti 2009

jag trillade tillbaka... delvis

Jag spenderade kvällen i mitt "gamla" hem tillsammans med Mannen..... Pratade lite med jämna mellanrum... och det slutade med att jag sov kvar där. GUD va skönt jag sov, i min egna säng.

Det är svårt att släppa taget om kärleken i sitt liv... helt klart... vet inte hur detta kommer sluta.
Jag är definitivt klar med att jag INTE gillar att bo i 2a hand.. bland andras saker.

Jag längtar hem... just nu känner jag att det där ÄR mitt hem.. har ju känt lite si och så med det under vår tid ihop.

Han säger att han inte kan och vill "lova" saker och ting, mycket på grund av att jag tycker han lovar och lovar och inget håller.. En sak som han däremot BEDYRAR... är att han aldrig mer ska hota med .. "du ska ut ur MITT hus". Han säger att han lovar att han jobbar stenhårt på att vi ska få det bra tillsammans. Han berättar dagligen om olika "aha-upplevelser" som han får... när han inser hur han talat till mig, hur han behandlat mig.. och hur jävla uppåt väggarna han är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar