söndag 16 augusti 2009

varför kan inte hjärna och hjärta säga samma sak??

Varför kan inte hjärna och hjärta säga samma sak??

Jag har varit "hemma" 3 ggr idag.. för att vi har pratat, pratat och sen har jag flygit i taket gång på gång.. jag har så mycket ilska inom mig som måste ut.. innan tänker jag att jag ska ta det lugnt... men det hjälper inte... Mannen säger att "få ur dig det, jag kan ta det.. skäll, gapa och skrik bara.."

Det är så konstigt.. när jag inte är där, så kan jag bara tänka på att jag vill vara hos honom... när jag är där så är det bara så jobbigt, jag vill bara därifrån. Sista ggn jag rusade ut därifrån tänkte jag att jag ska inte ha ngn kontakt med honom på flera dagar.. hinner inte mer än innanför dörren här så längtar jag tillbaka.

Han vill att jag ska flytta hem igen.. "sov här några nätter och känn efter.. jag kan sova i ungarnas rum om du vill... "

Jag sa till honom att det är hans olika signaler han sänder.. gången innan jag kom hem så uppfattade jag det som han ville ha det som vi har nu, jag bor här och han där och sen att vi tar oss tillbaka till vårt liv... han förklarde det som att inte VÅGADE vara ärlig just då.. han vågade inte säga att han ville att jag skulle flytta hem eftersom han trodde att han skulle jaga bort mig då.

Jag vet bara att jag inte kan leva som nu... bo här och han där.. och sen att vi har daglig kontakt... det får vara antingen eller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar