söndag 2 augusti 2009

jag gick hem

Vid 20-tiden gick jag hem.... varför ska JAG lämna mitt hem???

Vi bråkade inte.. han hade lagt till síg en ny taktik.. inga nojjor om ex.. ingen ångest för vad han har utsatt mig för.. nu var det mer.. "NU har jag äntligen kommit på hur du är.. hur falsk du är.. hur uträknande du är... och nu är det slut. Jag vill att du är ute ur mitt liv"

Han lät rätt sann i sina ord... jag svarade bara.. "visst, det är slut, men det var det redan för några veckor så det är inget nytt, men jag BOR här.. du kan inte slänga ut mig.. Jag kommer snart försvinna så behöver vi inte ha något med varandra att göra.. "

Han sov i barnens rum... och jag i vår säng.

Strax innan vi gick och sov kom han in och sa.. "jag menar inte att stressa dig till att flytta, vi måste bara hålla oss lugna.. "

visst visst.... GUD vad jag längtar till ett eget boende!!!!

2 kommentarer:

  1. Vi sitter i samma båt. Vi får hjälpas åt att ro.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Kram på dig! Verkar vara jobbigt just nu...

    Känner lite samma som du...

    SvaraRadera