tisdag 29 december 2009

skönt att inte behöva oroa sig..

Det är så skönt att inte behöva oroa sig för att allt man säger och gör skall missförstås... Det är tisdag idag till exempel, och jag ska träffa en vänninna efter jobbet.

Jag fick ju vid flera tillfällen försöka förklara att det är en tillfällighet att det ofta blev på tisdagar som jag träffade nån väninna.. Man bokar upp en dag från den ena veckan till den andra, man vill ta det i början på veckan, men ändå inte måndag för då är man lite seg efter första arbetsdagen.. därför är tisdag en bra dag... Detta är inte ens något som jag ens funderat på förut... Innan jag fick stå till svars för att det ALLTID är tisdagar som jag träffade nån väninna.

Ska bli mysigt att spendera lite tid med väninnan i alla fall, se vart hon bor nuförtiden. Hon blev sambo i somras och jag har inte träffat henne sedan i våras.

2 kommentarer:

  1. Nu såg jag hans kommentarer. Men hjälp. Vaddå skylla ifrån sig... nä, bort med honom! Ut med det gamla, in med det nya.

    2010 skall bli ett BRA år!

    Krma på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag välkomnar 2010 nu... Med framtidstro!!!!

    SvaraRadera