tisdag 29 december 2009

halkan når mig överallt....

Halkan når mig överallt.. Jag har hunden med mig till jobbet... skulle ut med henne nu på lunchen.. tänker mig inte för.. (jag har ju sprungit omkull förut med stövlarna jag har idag) .. tar kurvan snabbt.. och trampar snett med klacken...

... och vips är jag på golvet.

Hör hur foten knakar till i fallet... fan... provar kliva upp.. det funkar.. motvilligt.

Tar vändan med hunden, ute i halkan.. men tar det jävligt försiktigt.. Käkar lunch.. Sushi.. gu va gott.... Sitter nu på min plats igen.. och det riktigt pulserar i foten.. på "knölen" som sitter på utsidan.. ajajaj..

Bävar för att ta av mig stövlarna ikväll.

Klantskalle..

2 kommentarer:

  1. Aj aj aj! Du kanske har stukat den :o(

    Jag höll på att stå i spagat imorse, mina klackar blir snorhala på våra vaxade golv när de är blöra av regn o snö.

    SvaraRadera
  2. det roliga var att när min kollega kom in och jag berättade vad som hänt utbrister hon

    - nu IGEN???

    jag slog omkull på samma ställe, med samma stövlar för ett par månader sen... haha*

    Mina stövlar är förbjudna på arbetsplatsen alltså... haha*

    SvaraRadera