torsdag 31 december 2009

avslut


Detta år avslutas med ett fyrverkeri.. ett fyrverkeri är ju ändå en slags hyllning. Jag väljer i så fall att välja att hylla framtiden.

Nu sitter vi jag och sonen och väntar på det nya året.

Gott nytt alla gamla och nya bloggvänner.. Ni har betytt massor under min resa ska ni veta.

Smurfan.. du har varit med från början.. Långt innan början till och med.. Dina ord har betytt mycket under resans gång. Du är den människa som jag kännt att jag skulle kunna slänga min anonymitet för.

Falcisen.. du är en som hängt på det sista... men dina tankar om livet är en källa till livet.
Tack för att ni finns.. och tack för att ni andra som följt min väg finns där... med tankar och ord.
Ensam är INTE stark.. Det har jag lärt mig detta år

7 kommentarer:

  1. Gott nytt år! Jag har följt dig både på AB och här, alltid roligt att hitta igen sådana man känner igen. Du vet att det var jag som tipsade dig om en massa band en gång på AB bloggen va? Innan jag hade en egen blogg. Äh, jag kommer ihåg det iaf. Hoppas din kväll är trevlig.

    SvaraRadera
  2. Tack för att vi får hänga på! Du har kommit att bli en av mina favoritbloggar och jag hoppas jag får fortsätta läsa en bra tid framöver!

    Önskar dig allt gott i världen och världens bästa 2010! Det är du värd!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Oj, tack! Nu blir jag nästan lite generad :o)
    Känns bra att du säger så, tycker det är det som är så bra med bloggen: man får så mycket feedback/pepp/tips/nya infallsvinklar/råd som är så skönt att ha och som hjälper en fatta många beslut.

    Hoppas 2010 blir ett riktigt bra år för dig!! Kramar

    SvaraRadera
  4. Min blogg har hittats av fel personer, maila mig din adress så ger jag dig access...

    SvaraRadera
  5. anna.... Jaaaa.. är det DU?!?!?!... Jodå, jag kommer allt ihåg... haha*

    falcisen... tack snälla du.. hoppas ditt år blir bra med.. =)

    smurfan.... jag gjorde som du ville.. fick ändå info att den inte godkände.. ????

    SvaraRadera
  6. maila till annarsdaa@gmail.com

    SvaraRadera