måndag 14 december 2009

jag återtar mitt liv...

Jag börjar återta mitt liv.. sakta men säkert.

I fredags kom alltså hunden hem... för gott.. lite nervöst under helgen innan jag fick ordning hur det vardagliga kommer fungera. Min f.d kollega, som bor nästan granne löste det... =)

Hennes son jobbar kvällar och helger... och han är alltid ute och promenerar 1-2 timmar per dag.. han blev överlycklig när han igår fick träffa min vovve... SJÄLVKLART vill han det.

Så nu kan jag bocka av en sak till från mitt tidigare liv med Mannen.... Igår kom han förbi och lämnade hennes bädd, matskålar, leksaker och sånt.

Idag är hon ensam hemma... ska jobba halvdag bara tänkte jag, eftersom jag dessutom ska på julbord ikväll.

Nu är bara förrådet kvar hos Mannen... Men sen är det över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar