torsdag 17 december 2009

väninnor i området

Ikväll är det dags för den sista av Stieg Larssons trilogi med en väninna... Ska bli trevligt.

Igår hade jag en gammal vän hemma, som bor i samma område som jag numera bor. Det var så kul att träffa henne igen.. Hon såg ut som vanligt, med lite rynkor... som en annan ungefär. Hon var lika sprudlande glad och flamsig.... Det var mycket.. "kommer du ihåg när vi... "

Lite allvar var det med... om våra jobbiga liv.. våra fajter för våra barn... Hon har oxå haft en dust med skolan.

Det kommer bli fler möten... med vin kan jag tänka mig... haha*

sen en annan kul grej.... när jag fick åka hem tidigare igår för att hunden gick bärsärkargång... så ringde jag en kollega som är på en annan avdelning, jag visste att hon bodde i närheten.. Det visade sig när hon skjutsade hem mig att hon bodde nästan granne med mig ?!?!

Världen är liten.... Haha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar