onsdag 16 december 2009

gammal och ny kärlek.

Jag såg på startsidan på Hotmailen att Mannen satt ut en ny Messengerbild... Klart man hajjade till.. Pratade ju om detta med en barndomsvän häromdagen, hon och hennes kärlek har också gjort slut, skillnaden mellan mig och henne är att hon mår skitpissigt medans jag mår bra. Jag sa att min räddning är att jag inte ser Mannen härja på nätet eller irl... Så är det när man bor i Sveriges näst största stad. Hon däremot bor i en liten håla där alla vet allt om alla... och rykterna går.

Inatt drömde jag om en kollega.... en kollega som jobbar i en butik 6-7 mil från Gbg.... en kollega som jag ser 2-3 ggr om året. En kollega som inte är ful på nåt sätt, ser bra ut men är inte riktigt min smak. Honom drömde jag om inatt.. Vi var på nåt jippo med jobbet och det gnistrade till ordentligt mellan oss, vi satt i en soffa och var så försiktiga trots att vi inte kunde hålla händerna från varandra... haha*

Jag träffade honom i måndags... på julbordet... Inget gnistrande då inte... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar