onsdag 30 december 2009

kameralös

Jaha, då var man kameralös... Ringde ner till butiken och informerade att lådan var tom. Kamerorna står ju i ett låst skåp så det är klart att det var olustigt för dem. Jag bad honom byta ut den mot den andra kameran (det fanns 2 olika som var av gammal modell)

Han ringde upp mig nyss.. den var OCKSÅ tom. Sen hade han ju inga fler, bara de nya dyra apparaterna.

Så... jag får nog kolla upp det där med laddare i alla fall. DET blir i alla fall billigare än att köpa en ny, dyr kamera.

3 kommentarer:

  1. Om det är en Canon Ixus har jag en ladare över, efter att ha köpt X antal kameror pga av att jag blivit bestulen/tappat dem?!!!

    SvaraRadera
  2. Det är en canon... har jag för mig.. men frågan är om det är en ixus... hmmm.. jag får kolla det när jag kommer hem.. Det vore väldigt bra i så fall.. =)

    Du är för gullig smurfan.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Om det är en Ixus så kan jag skicka dig den - maila mig din adress i så fall. Min mail finns på min sida :o)

    SvaraRadera