fredag 25 december 2009

uppkopplad

ÄNTLIGEN... är jag uppkopplad!!!

Nu har jag tillgång till nätet och bloggen dygnets alla timmar.. Underbart.

Och en bra Jul har jag haft med, mamma och sonen var här.. 3 generationer... Mycket god mat.. Men jag är trött på julmaten redan.. vem ska nu äta alla rester???

Inte hunden i alla fall... hon väckte mig imorse vid 6tiden..lite lätt.. så jag var inte snabb nog.. FAN va hon skiter illa.. *ryser*.. Det bara OSADE inomhus... upp med balkongdörren.. Sonen sover gott.. trots Hundskitsodör och svinkallt.. haha*

God Fortsättning allt gott folk.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du och sonen hade en härligt julafton med god mat och mys!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på dig! Skönt att du haft en bra jul!!!
    Nu ser vi bara till att 2010 blir bättre än 2009, va?!
    Massa kramar

    SvaraRadera