måndag 14 december 2009

drack både fredag och lördag..

Min väninna (som fixade hundpromenaderna) kom ju förbi i fredags vid 19-tiden.. Eftersom jag har sjukt dåligt med pengar hade hon med sig x antal cider, 1 flaska rödtjut och snacks.... Utöver en JÄTTESTOR Orkidée... Så fin.. och en extra vinflarra som var till mig.

Sen satte vi oss och snackade.... och vips var klockan halv 2!!!!!

Tanken var att jag skulle på fest på lördag,... men jag hoppade över det.. stannade hemma med vovven.. Hon var välkommen till festen hon med, men hon började löpa precis så det kändes sådär att släpa med henne blodandes.

Drack vinflaskan som jag fick av vänninnan på lördagen.. gjorde mackor med trattkantarellstuvning... och knäckte flaskan då... Guuuuu va gott det var.

... sicken go helg jag haft.

2 kommentarer: