måndag 19 oktober 2009

stress

Nu blir jag stressad... har för många bollar uppe i luften.

Jag har mailat min släkting, som just nu är mitt uppe i en flytt så därför har han nog inte kollat sin mail. Jag mailade min förra "hYresvärd" när jag hyrde i 2a hand förra gången. (Man kan inte få annat än ett nej?) .... Plus att min kollega kom nyss och berättade att hennes pappa ska hyra ut sin lägenhet 6 månader och ska iväg om nån vecka och jag nog kan få den i så fall.

Stress stress....

HELST vill jag ju ha en egen lägenhet.... Som 2a val vill jag bo i mitt område jag bor idag (dvs nära jobbet) .... sist faktiskt lägenheten som kollegans pappa har.. en liten 1a.

MEN.. så känns det idag, efter en lugn helg....... fråga mig däremot en dag när mannen håller låda... då kan jag tänka bo i BILEN:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar