måndag 19 oktober 2009

lugn helg.. men förrädiskt

Jag har haft en LUGN helg... Men den känns förrädisk.. Kan närsomhelst ändra riktning.

Barnen var hemma när jag kom hem i fredags.. Alla glada.

Kvällen gick.. lugnt... fredagsmys.

Lördagmorgon.. Mannen gick ut med hunden TIDIGT och vara borta länge.. när jag sen kvickande till så började han prata.. "vill säga några ord innan barnen vaknar... och tro INTE att jag säger detta för att fiska in dig igen.... jag har förstått att du vill lämna mig, och kommer göra det.. " ... Han säger att han hade tänkt ordentligt under promenaden.. "jag såg mig själv från distans för första gången, såg hur jag har behandlat dig.. och gillar inte det jag såg"

Det han ville... var att jag skulle ta tillbaka kontrollen på mitt liv... med väninnor, datorn och tv-program.

Som om det skulle räcka???

Skadan är redan gjord. Big time!!!

Jag sa som det var... jag är för skadad för att ens kunna reparera det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar