lördag 31 oktober 2009

Han kör spel

Mannen kör spel... eller nåt.

Han ringde ju igår och "krävde" tillbaka sin nyckel igår... jag sa bara "jaja" för att slippa prata med honom. Idag så ringde jag vid 13-tiden för att säga att jag inte kommer med nyckeln.. Inget svar.. Redan där kör han spel.. för han har alltid snackat om att jag minsann vet vart jag har honom för att han alltid svarar i telefon, i alla lägen.

... ja tills idag då.

Några timmar senare skickar jag ett sms där jag meddelar att han inte får nyckeln förrän jag har alla mina saker... men att jag lovar att aldrig använda nyckeln utan att kolla med honom.. en självklarhet för min del.

Men... skrev oxå att till skillnad mot honom, så håller jag mina löften.

.... och han har inte hört av sig, på något sätt alls.

Spel, spel, spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar