lördag 31 oktober 2009

jag vill så gärna be honom flyga och fara...

Jag vill så gärna be honom flyga och fara.... Han kan ta sin nyckel och försvinna ur mitt liv... Och tids nog så kommer det.. Var så säker!!!

Men så länge mina saker är där så behålls nyckeln.

Han är ju osmart... han satt och tyckte synd om sig själv.. "du har dina nära och kära runt dig.. jag har ingen... "

Tacka fan för det då han beter sig som han gör mot andra?!?

Med sitt samtal igår, efter att han läst mitt inlägg på den andra bloggen... så förlorar han även hunden.. henne som han verkligen älskar... För ska han köra sånt spel, så drar jag det hela vägen. Jag får se till att lösa rastningen av henne på dagtid när jag jobbar.. Innan tänkte jag att han skulle få låna henne emellanåt, han skulle få behålla mycket av MINA saker, eftersom han har kastat mycket när jag flyttade in.

Men... hämnd är det som gäller.... Så kan han sitta där, ensam.. tom på mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar