fredag 30 oktober 2009

det dröjde inte länge..

Det dröjde inte länge.. tills Mannen fick ett spel... när han "hittade" mina inlägg på den gamla sajten.. Han ringde upp för ett par timmar sen

- Imorgon kommer du förbi med min hemnyckel!!!

- Javisst, svarar jag.

- Det räcker med bråket med barnens mamma, jag vill inte vara med om någon häxjakt från dig...

Jag svarade inte på det, sa bara att jag kommer med nyckeln.. Vilket jag INTE kommer göra.. Dagen när alla mina saker är borta, DÅ kommer han få nyckeln.

Jag var förbi och hämtade hunden efter jobbet... Han blev förvånad, hade fattat som att hon bara skulle vara hos mig de helgerna när jag har mitt barn... Ehhhh, hur tänkte han?? Det är min hund!! Vi kom fram till att vi skulle fortsätta prata.. ja, i nyktert tillstånd alltså.. vilket han var nu.

Men.. efter det samtalet så lär han inte vilja prata med mig.. på rätt sätt i alla fall.

Vad hade han väntat sig???

Jag har berättat att jag saknat Bloggen på det sättet att "prata av mig" eftersom han aldrig varit där och pratat med mig, om sånt som JAG vill prata om... Bara sånt som HAN vill prata om... Plus att jag inte vill spy galla till mina nära och kära om honom under resans gång...

Och nu är han "förvånad" att jag skriver????

2 kommentarer:

  1. Han är galen. Läste just på din andra sida, finns INGET där han kan hetsa upp sig över.

    Kära nån. Hoppas att det blir ett slut på den här cirkusen så snart som möjligt så kan han supa ner sig, tycka att hela världen är emot honom och frottera sig i offerkoftan utan att du behöver bry dig det minsta o slippa ha med honom att göra mer.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej... Jag vet fan inte hur han tänker... det är ju ingen förutom mig som vet att det är han det handlar om.. Det finns ju ingen i min närhet som känner till bloggen, som läser och vet att "Mannen" är han..

    konstiga karl..

    SvaraRadera