fredag 23 oktober 2009

det blir en lång vecka

Det blir en lång vecka... Innan det är "nästa helg" och jag får flytta.

Vi går inpå varandra... försöker båda att undvika kraschar.. men nog kommer de... inget snack.. Vill bara ha lugn och ro ju... och det vill nog han med.. MEN.. när han får en tanke på hjärnan så kommer den direkt.. frågan.

Igår flippade jag efter att han helt plötsligt säger... "hur tänker/fungerar du när det gäller sex?"

Vaaaa???????

Jag kollar på honom som han kom från yttre rymden..
.... Vad faaaaan är det för fråga????

Han förklarar SENARE..... att han kände själv hur sexlusten bara helt försvunnit när vi har det som vi har det... att han är förvånad hur det bara kan försvinna... och han ville kolla hur jag tänkte.

Jag kan ju inte låta bli och poängtera... hur fan trodde du??????
Vi bråkar ju om sex när vi har det bra, mindre bra... HUR fan tänker man om man tar upp en sån fråga, när man är 1 vecka från att flyttta isär????

2 kommentarer:

  1. Nu hade jag tänkt skriva ngt nedvärderande om din sambos tankeverksamhet men jag skippar det och hoppas du får en hyfsad helg, och att nästa vecka går snabbt!!

    Har du allt du behöver i lägenheten du skall hyra, eller är den tom?

    SvaraRadera
  2. *SKRATTAR*

    du.. inget av det som du tänkte skriva är nog inget som jag själv TÄNKT... haha*
    Jag ska ha en finfin helg, sonen kommer och stannar tills på onsdag och jag har tagit semester mån-tis för att vara med honom. =)

    Den är möblerad... så jag klarar mig.
    Det ska vara ditt skoskåp förstås.. haha*

    SvaraRadera