fredag 9 oktober 2009

att jag bara orkar...

Att jag bara orkar.. ibland vill jag bara skriiiiika.

Jag har varit hemma halva veckan, mådde sisådär.. och eftersom jag är slut på ork så tog det hårdare än vanligt.. Tillbaka på jobbet igår igen... hann dock inte skriva nåt då... överhopad av jobb.

Första tanken var att skriva om vad som hänt sedan förra fredagen.. men det blir ju bara samma tjat.. samma gnäll.. samma lycka när något funkar.. samma frustration när det går åt pipan.

Denna helg får jag hem mitt barn i alla fall.. Mannen har LOVAT att hålla sig på mattan, vara trevlig och sköta sig.. dvs vara som en vanlig människa. Trots detta vaknade jag kl 3 att mannen klädde på sig... för att åka och köpa "2 öl" för att kunna sova.... Och cirkusen var igång.

Jag sa att jag skiter om du super efter denna helg.. men NU ska du vara nykter.. Det slutade med att han tog ett piller till (som han måste subventionera eftersom läkaren har sagt nej), surade och gick och lade sig.

Gud, Giv Mig Styrka!!!!

5 kommentarer:

  1. Var köper man öl kl tre på natten? har han langare?!

    SvaraRadera
  2. Tillräckligt många folköl... så går det med... *suck*

    SvaraRadera
  3. Usch. Hoppas han håller sig på mattan i helgen så du o sonen får lugn o ro! kram

    SvaraRadera
  4. Jag blir otroligt frustrerad när jag läser om hur du har det, så jag kan inte ens tänka mig hur du måste känna. Måtte du få en egen lägenhet snart! Kram

    SvaraRadera
  5. Tack anna.. precis vad jag själv känner ibland.. sån otrolig frustration.. =(
    Jag hoppas oxå att det löser sig.. tids nog så.. =)

    SvaraRadera