torsdag 1 oktober 2009

magkänslan maler

Magkänslan känns idag SÅDÄR faktiskt... *suck*

Pratade med bostadsbolaget från "the hood" angående etagelägenheten, och hon lät sur och grinig.. sa att de minsann inte kunde sätta igång någon koll om jag inte hade alla uppgifter skrivna.. Jag hade missat mitt telefonnummer. Jag chansade att skicka iväg denna utan lappen med borgenär.. Ska kolla med min släkting under helgen.

Sen kollade jag Blocket (efter tips från soc-tjejerna) och vad hittar jag inte där, om inte 2 lägenheter i "mitt" område... första tanken är att de inte har ringt mig, alltså de vill inte ha mig som hyresgäst... min andra tanke var att det var en 1:a och en 2:a... och de tror ju att jag vill ha en 3a. Jag sökte den lägenheten i alla fall.. 2an alltså.

Men känner ändå att jag tappar gaisten...

2 kommentarer:

  1. När det gäller blocket skulle jag hellre rekommendera dig att lägga ut en annons om att du söker lägenhet. Jag fick flera hundra svar i de flesta områden i gbg (ändå skrev jag centrum).
    Att svara på de annonser som ligger ute så är man bara en i mängden och chansen inte så stor att man skulle bli den de tar.
    Så sätt ut annons så är säkerligen allt löst inom snar framtid =)
    LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  2. TACK för ett bra förslag!!!!
    Jag ska absolut ta till mig detta.

    SvaraRadera