torsdag 9 juli 2009

tjafs tkafs tjafs

Kvällen fortsatte i samma anda som kvällen innan.. han sa "tack" för att han fick se min mail.. sen sa han att det släpper vi.. varför ska det alltid vara så??.. Varför ska man genast släppa allt så fort HAN är nöjd men kan nöta min hjärna med annat som inte är sannt och väsentligt??

Jag höll mig någolunda lugn under kvällen.. värre var det med mannen som spann vidare på sina nojor.. det tar inte stopp... det tar inte stopp

Hade jag en lägenhet att falla tillbaka på så skulle jag flytta på STUDS.... Men jag sitter i rävsaxen.. helt klart.

Men jag kan ju inte gärna bo på gatan?!?

En väninna åker bort några veckor från och med på måndag, jag har berättat lite om att vi bråkar mycket... "hon sa direkt att du kan bo hos mig de veckorna om du vill" .. Jag riktigt längtar till måndag.. även om jag vet att det kommer bli värre om jag flyr dit.. och problemet är hur jag ska hålla det stället hemligt?? Vi bor på samma gård.. och eftersom jag har hund som måste ut så kan man inte gärna smyga ut.

Jag vet ju att Mannen älskar hunden och kommer se tilll att hon har det bra under några dagar.. så jag kan fly.. stänga av mobilen... men satan vad jag kommer få det tillbaka sen.. "varför svarar du inte.. du har träffat nån... du ringer dina ex.. du vill ha bekräftelse från dina förra flörter.. "

Jag vet att det blir så... men det ska ÄNDÅ skönt att ha en "haven" att fly till..stundvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar