onsdag 8 juli 2009

lite off

Igår var jag och en väninna och såg "Män som hatar kvinnor" .... och även om Mannen min kanske inte går under just en man som hatar kvinnor så körde han igång hatkänslorna igår innan jag gick... hatkänslor mot honom men även mot mig själv. Att jag böjde mig för hans nojjor... Han har fått tillgång till min mobil, min msn, min Blogg (inte denna dock) min FB och min hotmailadress vid ett tillfälle (inte nu längre dock) Han har även tjatat om min jobbarmail.. för DÄR minsann har jag massa män som jag snackar med... enligt honom alltså

Fram tills igår har jag stått emot.. "skärp dig för fan".. plus att jag har förklarat att det aldrig tar stopp.. han får tillgång för att se att jag är så ärlig som jag säger.. för att han ska bli motbevisad.. Jag har sagt att jag måste sätta gränsen någonstans... Han förstår totalt när han är lugn och sansad... men när han får nojjorna så går det inte att prata med honom.

- Jaaaa..... men det är klart du döljer något.. för annars är det lätt att visa din jobbmail... har du inget att dölja så är det ju ingen fara.... Tjat, tjat, tjat

Igår blev jag så lack... så trött.. så besviken... så hatisk.. Så många känslor.. Jag vet ju att det inte finns något på min jobbarmail, men känner att han inkräktar... Jag vill inte visa (mer princip än något annat) .... jag tappade tålamodet igår och öppnade upp den.... Där fick skickade mail sedan 2007... 2-3000 mail....

"Seså... här kolla då..... men JÄVLA dig om du sätter igång och tjatar med mig om detta när jag kommer hem... "

Sen gick jag... såg filmen.. men hela tiden med en molande känsla i magen.. sitter han där hemma med fyrkantiga ögon och reagerar på allt och alla?!?!

Jag kom hem strax innan 12 igår... han sov.... och ingen öl som är druckna.. *pustar ut*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar