onsdag 17 juni 2009

som om jag inte känner mig den sämsta personen på denna jord....

... jag känner mig jävligt ensam med.

Jag snackade med min "Bästa väninna" inför förra helgen, för att kolla vad hon skulle göra... Hon och några tjejer skulle iväg till en stuga som de hade bokat, med vedeldad tunna.. dricka vin, skratta och ha det kul... och sen shoppa på Ullared dagen efter.

Först tänkte jag bara.. "kul för henne... " .... trodde hon skulle dit med några av hennes jobbarkompisar.... sen berättar hon att en gemensam kompis till oss skulle med.. den gemensamma kompisen är en f.d arbetskollega till mig... som hon lärde känna via mig

Och jag blev ledsen.. Inte en fråga om JAG ville följa med... Känner mig ledsen att hon inte förstår att sånt gör mig ledsen, speciellt efter alla människor som jag introducerat henne till, dragit med henne på fester och sånt..

1 kommentar:

  1. Gud så dåligt gjort...! Lågt! En bästa väninna borde känna av att du i det här fallet kanske behöver komma ifrån o få lite pepp och miljöombyte. Inte för att hon nödvändigtvis vet hur ni har det hemma men man märker ju på sina vänner om de inte mår bra?

    SvaraRadera