fredag 5 juni 2009

att VILJA gå vidare

För varje dag som går.. för varje bråk som kommer.. för varje förlåt som sägs.... så kommer jag närmre och närmre slutet... Mina tankar går mer och mer åt.. "tänk om jag hade bott själv, då hade jag sluppit detta... "

Sen kommer stunder som jag inte ens kan tänka att leva på annat sätt än tillsammans med Mannen i mitt liv.. Min kärlek.

Men den kärleken är på väg att suddas bort.. SAKTA

Idag tog jag första steget... avbokade mig från vår "gemensamma" profil på bostadssajten... aktiverade min egna istället... och sökte ett par lägenheter... ´varav 1 i mitt bostadsområde som jag bor.. kanske inte det smartaste... Men jag STORTRIVS där, har hunnit blivit tjenis med flera grannar.. en gammal kollega bor mitt emot mig, vi har börjat umgås den senaste tiden.

Problemet ligger väl där... nytt boende.. hur lätt är det????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar