måndag 4 januari 2010

semesterdag

Idag fick jag ta en semesterdag.. måste få igång hund-promeneraren så jag slipper ta med mig hunden till jobbet... och eftersom han jobbar em och kvällar så har han bara dagtid att fixa detta på... så ett kort sms imorse till min chef och jag är nu ledig.

Jag har hunnit dammsuga... fan va trött jag är på allt grus man släpar in nu iom sandningen de gör pga halkan... Jag har ett eget grustag inomhus.. det ni.

Och fotjäveln.. hur länge ska det hålla på??!?!
Hade det inte varit för att jag faktiskt kan gå på den (ont men ändå) så skulle jag tro att den fan är bruten... för så här länge brukar det inte vara blått, svullet och göra ont.

2 kommentarer:

  1. Gå och kolla. Den kan vara av, eller en spricka, trots att du kan stödja på foten!

    SvaraRadera
  2. jag börjar faktiskt bli orolig att det är värre än jag tror..

    SvaraRadera