tisdag 5 januari 2010

nu åker den ut...

Julen alltså...

*med ett vinglas i handen*

8 kommentarer:

  1. tärningen.. men va fan.... jag har haft barn hela julen och nyåret, då är jag äckligt försiktigt... PLUS att jag levt det sista året utan att ens öppna en flaska... är jag då inte VÄRD ett (eller två, tre. fyra) glas??.. haha*

    pettiwoman.. SKÅL... det kan vi behöva!!!
    Kram*

    SvaraRadera
  2. Jag har bara ljusstakarna kvar. resten tog jag bort för några dar sen :)

    SvaraRadera
  3. Haha, klart du är. Skål på dig för fan :)

    SvaraRadera
  4. VVP... det är en start.. och snabbt fixat när det är dags att få bort allt.. =)

    tärningen... haha.. TACK.. skål för fan!!!

    SvaraRadera
  5. lite sent, men ändå: skååål! :P

    SvaraRadera
  6. haha.... bättre sent än aldrig katie... =)

    SvaraRadera