onsdag 6 januari 2010

en EGO-dag.... utan choklad

Idag har jag verkligen haft en "ego-dag"
Jag hade en sovmorgon, har varit på hundpromenader och tänkt positiva tankar istället för att tänka på hur sjukt kallt det är... Jag har läst tidningar.. jag har kollat på tv.. jag har surfat.. Jag har ätit MAT (om man kan kalla soppa för mat) Jag har druckit vin till maten.

Nu har jag tagit mig ett varmt, doftande och härligt bad....




Jag till och med sket i tvätt-tiden som jag hade.. eftersom jag inte ville "jobba"... ;-)

2 kommentarer:

  1. Alla behöver vi sådana dagar. Struntade också i tvättiden i dag. Orkade liksom inte. Det är ju trots allt röd dag idag :)

    SvaraRadera
  2. haha... jaaa... min morfar skulle vända sig i graven om han visste att jag jobbade på en RÖD dag... haha*

    SvaraRadera