torsdag 7 januari 2010

mer pengar på kontot.. men ändå för lite

Jag kollade min telefonbank idag om hur jag låg till.. vet att det är KNAPERT... men det ska komma in lite nya pengar för mina glasögon... jag har FÖR mig att hon sa att det skulle handla om 3040 (eftersom det är det glasögonen kostar).. De hade skickat dem på en utbetalningslapp under december.. men eftersom jag har flyttat så har den fått vingar.. De skulle sätta in pengarna på mitt konto "efter helgerna"

Jag har fått en insättning i måndags på en summa... men mindre än den som jag trott?!?!
Jag som hade räknat med lite mer pengar, för att kunna lösa ut datorn jag har på G .. suck*

Men... roligare ändå att det är mer än typ 34:- som jag trodde att jag skulle ha... plus att jag faktiskt SPARAT lite pengar under några dagar eftersom jag inte vetat att jag har dem.. haha*

2 kommentarer:

  1. Dessa jävla pengar!

    Vet precis hur det är. Känns hopplöst ibland!

    Väntar fortfarande på de jävla stämplingspengarna. Herre gud jag blir knäpp som är van vid att alltid ha pengar :o(

    SvaraRadera
  2. Det är för jävligt att vara så pank jämt.. suck* ... Jag är dock glad att jag VET att jag får lön varje 25e i månaden. Att bli arbetslös vid denna tid måste vara för jävligt, A-kassan skiter ju fan i att man inte kan leva på vatten i månaders månader.

    SvaraRadera