söndag 10 januari 2010

min resa fortsätter

Min resa fortsätter till en annan värld.. en värld där jag kan vara så öppen som jag vill... en värld där JAG har kontrollen igen... Helt och fullt.

Han har kontrollerat mig tillräckligt.... Trots att jag inte pratat med honom på flera veckor, trots att jag inte vet OM han fortsätter snoka så väljer jag en annan väg.

Jag har hittat min "frizon".. och dit flyttar jag nu.

Tanken var att inte berätta förutom de som jag får tag i på annat sätt än i en bloggkommentar.. Sen började jag tänka... Nu är jag ju där igen!!!!!

Jag har inte kontrollen om jag inte kan berätta för ALLA andra?!?!
Han kontrollerar mig även här...

Så.... min nya adress är http://iashemlis.wordpress.com/

Här har JAG kontrollen vad han kan läsa eller inte.

4 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Följde dig länge på din första blogg..
    Håller på att läsa ikapp mig här nu.
    Så skrämmande läsning, låter som vi har haft samme man. Hoppas du är ur detta nu (har bara läst tom juni än).
    Känner att det är så många gamla känslor som väcks till liv i mig när jag läser hur du hade det med mannen, precis som jag. Jobbigt men samtidigt bra då jag fortfarande efter många månader kan sakna honom så fruktansvärt mycket. Bra att bli påmind om hur jävligt det var!
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för att du följer min resa.. Juni.. du har långt kvar alltså.. =)
    Skönt att du kom bort från din "man"

    SvaraRadera
  3. Hur kan jag fortsätta följa din resa nu när din sida är lösenords skyddad???
    Hör av dig på min sida

    SvaraRadera
  4. Nu har jag läst igenom varenda inlägg. Har sträckläst i flera timmar nu. Har inte ens tagit mig tid att gå på toa. =) Ville så gärna veta hur det "slutade" eller i alla fall hur långt du kommit fram till nu. Jag hoppas verkligen att du snart är på banan igen, med ett helt hjärta & en harmonisk själ. Det är du värd vännen! <3
    Lycka till med allt!
    Vill så gärna fortsätta ta del av din "historia" eller rättare sagt ditt liv.
    Är så glad för att du valde att lämna mannen, dels för din egen skull men mest för din sons skull. Starkt av dig!
    Kramar

    SvaraRadera