tisdag 5 januari 2010

ny inriktning...

En av väninnorna som bor i området ringde tidigare och frågade om vi skulle ta en lite längre promenad (hon vet ju att jag har en skadad fot).. jag sa att visst, bara vi inte går för fort. Sagt och gjort, pälsade på mig REJÄLT.. (till och med långkalsonger) och begav mig ut.

45 minuter senare gick vi hem till henne och drack lite kaffe.

Vi satt och peppade oss, för att det är dags att ta tag i motion, nyttig mat.

Jag är ju skitdålig på matlagning, tycker det är skittråkigt.. Men jag måste börja nu. MÅSTE.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, jag är likadan. Min stekpanna har knappt sett hur köket ser ut och ligger tryggt i ett jäkla skåp till ingen nytta. HATAR att laga mat och framför allt till bara mig själv.

    SvaraRadera
  2. Jag ÄLSKAR god mat.. det borde vara en bra ekvtion.. men inte då... *suck*

    SvaraRadera