tisdag 5 januari 2010

året som kommer

Jag har tänkt lite på året som kommer.. året 2010.. Vad kommer det innehålla. Hur man än ser det så kommer den innehålla bättre saker än 2009. Framför allt kommer jag vara fast förankrad i marken. 2009 var fylld med förhoppningar och stark framtidstro. Och jäklar vad jag fick bita i gräset.

Detta år ska jag BARA lyssna på mig själv. Detta år ska JAG ge mig styrkan. Detta år ska jag omge mig med folk som GER mig styrka, inte suger åt sig all energi man har. Jag ska omge mig med folk som uppskattar mig som jag ÄR.

2010 ska bli MITT år.

3 kommentarer:

  1. Låter bra att du kommer o göra det du vill och inte vad alla andra vill. Jag tror starkt på detta året och jag tror vi får det riktigt bra!

    Råkade trycka på "ointressant" knappen :s Varför har blogspot en sån funktion?

    SvaraRadera
  2. Tack.. jag tror också på min spådom... =)

    helt okey.. haha... jag kollar aldrig på de dära i alla fall.. =)

    SvaraRadera