tisdag 3 mars 2009

rättvisa

Ordet rättvisa är något som vi alla strävar efter, på ett eller annat sätt. Alla vet vi att rättvisa inte kommer automatiskt utan att man måste jobba för det.

Just nu är vi i en neråtsvacka.... han tycker jag är orättvis... han är tjurig som en gris.. tycker synd om sig själv.. Själv försöker jag lösa problemet, men det är fan inte lätt när han motarbetar en.

Det som är mest negativt är att mitt minne är bra men kort.. dvs så kommer jag inte ihåg alla vändor som han utsatt mig för... och när han sen sätter igång sina rokader så är det sååååå synd om honom.. sen skiter han i att han själv har gjort flera saker som är värre.

Hur man än vänder sig har man arslet bak.

Kom på att jag ska börja notera en lista.. vad jag har gjort för att tillmötesgå honom och hans jävla nojjor... och sen ska han får tala om vad HAN gjort?!?

Så ska jag göra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar