torsdag 26 mars 2009

dygnets ris och ros


Dygnets ris och ros denna gång är....


Rosen var när jag stöttade mannen när han hade kontakt med sitt ex som flippade ut totalt.


Risen fick jag vid 2 tillfällen, först igår när vi var och storhandlade, han reagerade på ett beteende som jag hade, vilket jag tog på mig, okey.... sen drar han upp något annat som hade hänt dagen innan, som han sen inte kom ihåg när jag frågade om det... hallå eller.. konstigt om man biter ifrån??


Imorse väcker han mig... jag låg och snoozade... "du måste sätta klockan tidigare för att vi ska hinna. köerna är alltid tjocka... bla.. bla.. bla.... "


Visst... men säg det för fan dagen innan, bli inte sur över det på morgonen!!!!!


Jag biter ifrån igen.... suck* ... och cirkusen är igång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar