onsdag 25 mars 2009

förälder som beter sig som fan själv


Jag har en bra relation med mitt ex och därmed mitt barns pappa. Min sambos ex däremot är psykopat, inget snack om saken.


Igår kom sambons äldsta barn (som dessutom bara är ett bonusbarn, alltså inga genetiska band) och frågade om han fick vara hos oss under några dagar då det var "krig" på hemmaplan.


Det visade sig att mamman hade slängt ut honom, en 17årig grabb som HON tycker är en ligist. Hon har helt enkelt sagt att "hit är du inte välkommen mer.... "


Är han en ligist??
Absolut inte, en helt vanlig 17åring som strular till det lite då och då.

Hon hade även sagt att... "X (hennes x-man, ett svin till karl) hade rätt.. han sa hela tiden att du skulle bli en ligist... han hade rätt.. "


Så långt skulle jag ALDRIG sjunka.
Visst fan finns det tillfällen som man ibland önskar ungarna långt bort, men att slänga ut dem???


Inte en chans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar