tisdag 3 mars 2009

hur ska vi kunna klara detta?

Denna 2 veckors period har inte varit den bästa... det BORDE vara så då vi faktiskt flyttat ihop.. på riktigt... Jag tycker han betett sig som ett svin med tanke på att min son varit hemma... han har gnällt som värsta kärringen... hur rörigt det är.. hur galen och frustrerad han blir.. och sen samtidigt håller sina barn bakom ryggen.. de ska inte fatta att vi bråkar.. Sonen min är inte dum.. han har redan fattat... Och jag har berättat lite.. så han fattar att det inte handlar om honom.

Mannen sa vid ett tillfälle... att han inte vill säga till sonen saker med risk för att komma på kant med honom.. jag svarade att det är helt okey att säga till honom.. tänk bara på HUR du säger det!!!!!

Fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar